Főoldal/Tűzvédelmi üzemeltetési napló/Biztonsági világítás üzemeltetési napló

Biztonsági világítás üzemeltetési napló

2.990Ft

A napló három részből áll:
1.a létesítmény területén lévő biztonsági világítási és/vagy irányfény világítási rendszer üzemeltetéssel kapcsolatos adatait tartalmazza,
2.magában foglal egy eseménynaplós fejezetet, és az üzemeltetési ellenőrzéseket negyedéves bontásban (4 db),
3.valamint az időszakos és rendkívüli felülvizsgálatok, karbantartások kaptak helyet. Az időszakos felülvizsgálat, karbantartás részből egy darab, míg a rendkívüli felülvizsgálat, karbantartás részből öt darab található, mindegyik két példányos önátírós.
Az üzemeltetési napló 1 évre szól.
A napló létrehozásával a célom azt volt, hogy egyrészt a folyamatosan változó jogszabályi környezet nyomonkövetésem, másrészt egy olyan szakmai formanyomtatvány hozzak létre, – visszanyúlva a korábbi OTSZ-ekben foglalt elfogadott gyakorlathoz – amely magában foglalja a vonatkozó jogszabályi előírásokat, kötelezettségeket, szabályokat, valamint a karbantartó, szolgáltató társaságok (cégek) által megfogalmazott a gyakorlatban hiányolt előírásokat.
Tehát egy olyan formanyomtatvány elkészítése, amely mind az üzemeltetők, mind a felülvizsgálók, valamint karbantartó személyek részére egy könnyen értelmezhető és kezelhető naplót adjon.
TŰZGOLYÓ
SZAKÉRTELEM
MEGBÍZHATÓSÁG
GYORSASÁG
TŰZVÉDELEM

További információk:

A napló három részből áll:
1.a létesítmény területén lévő biztonsági világítási és/vagy irányfény világítási rendszer üzemeltetéssel kapcsolatos adatait tartalmazza,
2.magában foglal egy eseménynaplós fejezetet, és az üzemeltetési ellenőrzéseket negyedéves bontásban (4 db),
3.valamint az időszakos és rendkívüli felülvizsgálatok, karbantartások kaptak helyet. Az időszakos felülvizsgálat, karbantartás részből egy darab, míg a rendkívüli felülvizsgálat, karbantartás részből öt darab található, mindegyik két példányos önátírós.
Az üzemeltetési napló 1 évre szól.
A napló létrehozásával a célom azt volt, hogy egyrészt a folyamatosan változó jogszabályi környezet nyomonkövetésem, másrészt egy olyan szakmai formanyomtatvány hozzak létre, – visszanyúlva a korábbi OTSZ-ekben foglalt elfogadott gyakorlathoz – amely magában foglalja a vonatkozó jogszabályi előírásokat, kötelezettségeket, szabályokat, valamint a karbantartó, szolgáltató társaságok (cégek) által megfogalmazott a gyakorlatban hiányolt előírásokat.
Tehát egy olyan formanyomtatvány elkészítése, amely mind az üzemeltetők, mind a felülvizsgálók, valamint karbantartó személyek részére egy könnyen értelmezhető és kezelhető naplót adjon.

Hasonló termékeink:

Go to Top